Somon la tigaie cu salata de rucola si spanac

Somonul la tigaie este alegerea perfecta: usor de preparat si sanatos. Ia-ti doza de acizi grasi Omega 3 cu aceasta reteta delicioasa de somon.

Durata: 20 minsomon la tigaie

Dificultate: usoara

Portii: 3

Ingrediente:

  • 3 medalioane somon
  • 100 gr spanac
  • 100 gr rucola
  • 1 lingurita otet balsamic
  • 2 linguri ulei de masline
  • Sare, piper

Incepem cu prepararea somonului. Vom avea nevoie de o tigaie non-aderenta pe care o lasam pe foc sa se incinga. Nu este nevoie sa punem ulei, intrucat somonul este un peste mai gras si va lasa grasime. Saram si piperam pestele pe fiecare parte si il asezam in tigaie.

salata rucola si spanac

somon la tigaie

Lasam somonul sa se rumeneasca pentru aproximativ patru minute, timp in care spalam salata si o punem deoparte la scurs sau folosim un uscator de salata. Intoarcem pestele pe cealalta parte pentru inca patru minute. Asezonam salata cu ulei de masline, otet balsamic si sare dupa gust. La final putem adauga putina zeama de lamaie peste somon.

Este o reteta foarte simpla pe care va invit sa o testati. Mie personal imi place foarte mult somonul in combinatie cu rucola – sunt doua gusturi care merg perfect impreuna, Pentru noi a devenit o traditie sa mancam somon aproape in fiecare weekend!

Tips and tricks:

  • In cazul in care nu aveti o tigaie non-aderenta, puteti sa pregatiti somonul la cuptor; asezati o hartie de copt pe gratarul de la cuptor si lasati pestele pentru 20 de minute la 180-200° C;
  • Puteti incerca somonul si cu salata de broccoli, iar reteta o gasiti aici;
  • Incercati sa nu tineti prea mult somonul in tigaie, pentru ca acesta se va usca;

Poate nu stiai:

Somonul:

  • Somonul este un peste bogat in acizi grasi Omega 3;
  • Este bogat in proteina de calitate; o portie de 100 gr de somon contine 25 gr de proteina;
  • Somonul are beneficii cardiovasculare si ajuta la imbunatatirea starii de spirit;

Pofta buna!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *